Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pluslån från Collector

Vem har påstått att dom är "jävliga"? Jag skrev att dom var jävligt lika. Collector och Forex är bra banker. Finns ingenting att klaga på. Förutom att Collector skickade mig en räkning på 1 kr en gång. Det fick mig att koka som den miljökämpe jag är..... :)

Det var jag som påstod att dom var "jävliga" i min fråga. Jag har aldrig någonsin påstått att någon annan nämnt det utan det var jag själv personligen som använde uttrycket i min fråga.

Pluslån

Är det någon som lånat av pluslån? Hur snabbt har man pengarna? Ringer dom sedan och härjar över försäkringar odyl?
Kanske någon här på forumet som har detta lån och vill dela med sig av erfarenheter.

Nån som har lån hos Collector? Såg att man kunde koppla så att man kan få räkningen som e-faktura. Skickar dom mycket reklam och post? Hur är era erfarenheter?

Nån som har lån hos Collector? Såg att man kunde koppla så att man kan få räkningen som e-faktura. Skickar dom mycket reklam och post? Hur är era erfarenheter?
Skulle inte säga att de skickar mycket post direkt. Kom väl 2 brev vid lånetillfället och sedan första räkningen. E-faktura fungerar utmärkt.
Den enda reklamutskick jag har fått från de är om deras mastercard men det var innan jag blev beviljad lånet.

Skulle inte säga att de skickar mycket post direkt. Kom väl 2 brev vid lånetillfället och sedan första räkningen. E-faktura fungerar utmärkt.
Den enda reklamutskick jag har fått från de är om deras mastercard men det var innan jag blev beviljad lånet.
Okej tack för svaret. När du kopplat till E-faktura så slapp du pappersfakturan i brevlådan? Eller skickar dom den ändå.

Egentligen är det fascinerade att alla dessa "välkända", "professionella", "seriösa" och så vidare använder sig av hotmail adresser. Och inte minst tycks använda sig av Google translate eller liknande.

spam! kan inte admin spärra denna användare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp