Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pluslån från Collector

Har någon fått Pluslån från Collector. Enligt deras villkor man ska inte ha betal. anm. och årsinkomst på 120000 kr. Räcker med det eller? Är de hårda eller kan man ansöka trots många lån och förfr. ??

Riktigt Hårda. Om du inte redan har, prova cashbuddy eller ders systerbolag.. Inte lika hårda. Jag fick på de båda även fast jag ALLTID blir nekad.

Pluslån - Cashbuddy

Brukar Pluslån ringa upp, ringa arbetsgivaren etc?

Ni som har fått lån både hos Cash2you och Cashbuddy, har ni sökt samtidigt hos respektive eller har ni haft det ena lånet och betalat tillbaka några ggr och därefter sökt det andra?
Tacksam för svar.

Kan du undvika Cashbuddy och Cash2you, gör det! Man betalar och betalar, men skuldjäveln vägrar gå ner! Man ska hålla sig borta från den typen av aktörer.

Jag har ett lån hos dom. Den har jag haft under 1,5 års tid. Lånet fick jag genom en ansökan hos Lendo.

Så det smartaste är en ansökan där. Nekas man hos dom finns alltid chansen att en annan aktör erbjuder ett lån.

Nej, dom ringer inte för att checka av lite uppgifter som andra aktörer. Men med det menar jag inte att dom är oseriösa. För det är dom verkligen. Forex (Dessa ringer för att kontrollera dina uppgifter) och Collector är jävligt lika enligt mig. Så har du någon erfarenhet av dom så vet du vad du har att vänta dig av Collector.

Är inte pluslån=collector? På vilket sätt är dom "jävliga"?
Tacksam för all info!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp