Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pluskan, någon som fått ok.

Ni lyckas ansöka, jag kommer till skicka ansökan så får jag ett felmeddelande om att kontakta support. Kan inte skicka in den. Har försökt 2 ggr och de har tagit 2 bisnode upplysningar pga detta.

Ni lyckas ansöka, jag kommer till skicka ansökan så får jag ett felmeddelande om att kontakta support. Kan inte skicka in den. Har försökt 2 ggr och de har tagit 2 bisnode upplysningar pga detta.
Kontakta deras support och säg/skriv att du får felmeddelande plus upplysning
Kanske dem kan säga vad det är för fel...

Jag skickade om att få manuell prövning,
Ngn som har erfarenhet av manuell prövning?

Varför håller loan exchNge på o gör massa nya lånsidor under samma företag de har ju slantar extrakosing och sen den här de har säkert fler sidor med samma upplägg

Jag är verkligen i valet & kvalet om jag ska dra på mig en extra Bisnode men är verkligen i behov av en cirka 30K till. Men min fråga är följande.
Ska jag "bränna" en Bisnode på Pluskan eller Slantar? Jag har 4 i betyg och har tidigare nekats två gånger vardera på respektive bolag.
Vilka är lättare tror ni?

Jag är verkligen i valet & kvalet om jag ska dra på mig en extra Bisnode men är verkligen i behov av en cirka 30K till. Men min fråga är följande.
Ska jag "bränna" en Bisnode på Pluskan eller Slantar? Jag har 4 i betyg och har tidigare nekats två gånger vardera på respektive bolag.
Vilka är lättare tror ni?

Kör bar kör.. har också blivit nekad förut men nu fick jag lån både hos pluskan slantar och untie . Hade 5-6 i betyg och ca 20 ff

Pluskan ä sån jävla skit! Ansökte i söndags vid 15 tiden blev godkänd på 10k. Slrev till dom i måndags när dom trodde att jag skulle ha pengarna varpå dom svarade att jag skulle få dom måndag eftermiddag senast tisdag nu idag onsdag fortfarande inga pengar på kontot å ingen som svarar på mail från igår eller idag..

Pluskan ä sån jävla skit! Ansökte i söndags vid 15 tiden blev godkänd på 10k. Slrev till dom i måndags när dom trodde att jag skulle ha pengarna varpå dom svarade att jag skulle få dom måndag eftermiddag senast tisdag nu idag onsdag fortfarande inga pengar på kontot å ingen som svarar på mail från igår eller idag..
Samma här. Ansökte i måndags, fortfarande inga pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp