Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Plus 1 eller någon annan?

Jag kollade upp idag . Jag har inkasso på Intrum med betalnings plan sjuk ränta dock
Vill söka samlinglån för att ta bort den och en annan på 45 tusen med hög ränta
Har 49700kr i lön , 4 uc från förra året 5,3 I riskprognos. Äger bostadsrätt med min man 3,1 sedan har vi 1,6 privatlån . Inkasso syns inte . Vilken bank som ni har erfarenhet av kan hjälpa mest och bevilja . Jag behöver låna 350 tusen släcka Intrum på 274 och två små krediter tacksam för svar

Jag fick också samlingslån hos plus1 några år sedan, då var min UC 15.2. Sökte via Lendo, och rekommenderar göra samma. Då får man olika förslag och kan välja den med bäst ränta.
Jag kollade upp idag . Jag har inkasso på Intrum med betalnings plan sjuk ränta dock
Vill söka samlinglån för att ta bort den och en annan på 45 tusen med hög ränta
Har 49700kr i lön , 4 uc från förra året 5,3 I riskprognos. Äger bostadsrätt med min man 3,1 sedan har vi 1,6 privatlån . Inkasso syns inte . Vilken bank som ni har erfarenhet av kan hjälpa mest och bevilja . Jag behöver låna 350 tusen släcka Intrum på 274 och två små krediter tacksam för svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp