Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Plus 1 eller någon annan?

Hej!

Någon som har erfarenhet av Plus 1 för att samla krediter? Eller något annat tips? Får inget lån hos "vanliga" banker just nu.

Har kontakt med dem gällande att samma massa krediter som jag har. Så vi får se om det går igenom. Förstår att det inte är så bra ränta men tänker ändå att det kommer bli bättre mot hur jag har det nu.

Hej!

Någon som har erfarenhet av Plus 1 för att samla krediter? Eller något annat tips? Får inget lån hos "vanliga" banker just nu.

Har kontakt med dem gällande att samma massa krediter som jag har. Så vi får se om det går igenom. Förstår att det inte är så bra ränta men tänker ändå att det kommer bli bättre mot hur jag har det nu.
Det får du inte av Plus 1 heller utan en medlåntagare!

Grattis, det måste blivit något fel!
Jag fick plus1 utan medsökande
5 anmärkningar
404k inkomst
27 förfrågningar på uc
66,3 på uc. Samlade 483 000 kr
Sänkte månadskostnaden med 6000 kr
Vad skönt för dig att du fick sån bra hjälp! Men då har du kanske bra erfarenheter från dem ändå? Har pratat med en kille idag som var väldigt hjälpsam och trevlig.

Jag fick plus1 utan medsökande
5 anmärkningar
404k inkomst
27 förfrågningar på uc
66,3 på uc. Samlade 483 000 kr
Sänkte månadskostnaden med 6000 kr
Jösses!

Bra för dig antar jag om det hjälpt dig gå pluss varje månad. Men vågat av Plus1

Jösses!

Bra för dig antar jag om det hjälpt dig gå pluss varje månad. Men vågat av Plus1
Jo, förvånad blev jag kan jag säga dig. Men det spelar stor roll vem man pratar med. Har sökt förut för och alltid blivit tvingad att ha medlåntagare. Men tillslut så blev det okej utan

Beror nog belopp. Dom har väl upp till 50 000kr också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp