Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Planera in i framtiden - sin egen begravning ...

Tack Kim! Det innebär att man måste sätta dem som förmånstagare annars gäller det inte ?

Tack Kim! Det innebär att man måste sätta dem som förmånstagare annars gäller det inte ?

Kan vara så...ja ! Det har faktiskt inte jag gjort, så det kommer jag fortsätta kolla upp... :)
Jag tror att på mina försäkringar hos Collectum, så framgår min dotter som förmånstagare, men ej på min miljon hos Folksam. Detta borde man väll lätt kunna lägga till inne på ”mina sidor”?
Kommer dock, som sagt, traska ner till Folksam imorgon... :)

Jag loggade in och har på en miljon men har ej uppgett förmånstagare som jag gjort på min andra försäkring.
Så bra att detta forum finns!

Men vänta nu lite... jag har sedan min dotter var liten en livförsäkring på MIG... Jag har även dylika försäkringar som faller ut via collectum samt arbetsgivare och mig veterligen går dessa pengar oavkortat till min dotter, dvs dom går inte för att reglera skulder...
Eller har jag helt fel nu? MAYBE @Lasseman ?!

Har du privata med förmånstagare så gäller det csf jag vet.
Hur det är me de kollektivavtaladr vet jag inte

Är här! Har bara varit upptagen med att jobbat på att förvärra situationen för mig själv. Självförvållat och enbart mitt eget fel. Inget offer för omständigheter. Men det förtar inte känslan av att jag är så körd att det finns ingen utväg.

Hallongroda, det är kanske dags att söka hjälp ? Dina inlägg gör mig orolig trots att jag inte känner dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp