- Meddelanden
- 2 229
- Mottagna reaktioner
- 743
- Poäng
- 737
Svar : Det går inte.Någon som vet hur man får ut flexkrediten till bankkontot på smidigaste sättet utan ett fysiskt pfc kort?
Svar : Det går inte.Någon som vet hur man får ut flexkrediten till bankkontot på smidigaste sättet utan ett fysiskt pfc kort?
Det står på den delbetalningen om den är skickad till inkassoLoggade in för att lägga in en betalning för en delbetalning med förfallodatum 3/1. Hittar inte delbetalningen. Är den månne skickad till inkasso redan?
Du får klicka på den betalningen du skulle göra, och där står alla fakturor och är den skickad till inkasso står det där.Min kredit gått till Svea denna veckan. Blev ohållbart när dom pausade delbetalningen. Hoppas att det inte blir nån registrering men vet väl först efter månadsskiftet.Hörde att PFC nu tar UC för sin kredit, men tror inte den visas på UC?
Någon som släpt dom senaste månaderna som vet ifall dom rapporterar missbrukad kredit?
Lät det gå till inkasso också, men supporten sa att dom inte rapporterar något, men möjligtvis att Svea görMin kredit gått till Svea denna veckan. Blev ohållbart när dom pausade delbetalningen. Hoppas att det inte blir nån registrering men vet väl först efter månadsskiftet.
Jag släppte min i oktober/november, men då rapporterade dem ej till UC. Fick ingen anmärkning. Hade 9000 som gick dit, betalar 600 i månaden.Lät det gå till inkasso också, men supporten sa att dom inte rapporterar något, men möjligtvis att Svea gör
Inkassobolaget rapporterar aldrig något. Är kreditgivaren isåfall som gör det.Lät det gå till inkasso också, men supporten sa att dom inte rapporterar något, men möjligtvis att Svea gör