Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

PFC INKASSO

Skickar dem hem brev eller är det elektroniskt? Mitt har hamnat där nu. Skulden är på 8000. Skrev till dem och vädjade om en betalplan på 600kr i 6 månader för att sedan höja. Hoppas verkligen att dem godkänner detta.
men Svea är ganska hårda va?
Erbjöd du dig att betala 1200kr i månaden eller var det deras förslag?
Svea brukar inte vara svåra, jag betalar 350 kr/mån för min fllexkredit på 10 000
Dom man ska akta sig för är Alektum

Svea brukar inte vara svåra, jag betalar 350 kr/mån för min fllexkredit på 10 000
Dom man ska akta sig för är Alektum
Åh nej! Nu ångrar jag att jag sa 600
Jag har läst mig till att alla tycker dem är så knepiga. Hoppas iaf att jag får betala 600kr i månaden. Det hade vart gulsvart.
vad hade du för ränta?

Skickar dem hem brev eller är det elektroniskt? Mitt har hamnat där nu. Skulden är på 8000. Skrev till dem och vädjade om en betalplan på 600kr i 6 månader för att sedan höja. Hoppas verkligen att dem godkänner detta.
Har det hamnat hos Svea inkasso?
Mitt hamnade hos Alektum.
Svea brukar man få först på Kivra, sen gör ni upp om en avbetalningsplan/amorteringsplan och då skickas det hem ett brev på själva planen. Ber du dem att du vill ha allt elektroniskt blir det så i fortsättningen förutom om du är sen med inbetalning (då får du påminnelse hemskickat).

Jag fick brev hem både från pfc att det var uppsagt och brev från Svea att skulden var hos dem

Det var inga problem alls med 600 i månaden. Så typiskt att jag inte vad om lägre. Men skönt. Ännu en kredit jag vet att jag kommer att bli av med inom en snar framtid.

Någon som vet hur man får ut flexkrediten till bankkontot på smidigaste sättet utan ett fysiskt pfc kort?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp