Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

PFC delbetalning

Hjälp mig tänka hur betalar jag lättast en räkning med pfc kortet och kan göra till avbett.

Senast ändrad:
Hjälp mig tänka hur betalar jag lättast en räkning med pfc kortet och kan göra till avbett.
Du måste använda kortnumret för att kunna betala med P.F.C. kortet och det kan man ju med väldigt få räkningar så att säga.
Vad gäller det för räkning?

Du måste använda kortnumret för att kunna betala med P.F.C. kortet och det kan man ju med väldigt få räkningar så att säga.
Vad gäller det för räkning?
Jag vill betala flera "vanliga" räkningar för att "få loss" mitt delbetala belopp så betala räkning direkt med kortet är väl bara min comviq jag kan göra vad jag vet. Men om betala eller nått liknande funkar så skulle jag betala de högsta räkningarna för att komma undan med minst antal delbetalningar.

Eller nått annat smidigt säkert sätt att göra 6000 kr i kontanter till 16000 i Cash med delbetalning på 10.000 som resultat.

Egentligen skulle man ju stå vid kassan på typ IKEA och erbjuda nån 5 % rabatt om de handla för 10.000 och lät mig betala med pfc och de svischar först....men jag skulle skämmas om det inte var nån jag kände...:)

Inte nått i de värdet tyvärr blir massa småsaker i så fall och det blir ju dyrt då och kort åtebetalningstid.
Fast pantbanker brukar väl vara kända för att ha helt okej schysst ränta iallafall?
Hm...ja du har svårt att hjälpa dig tror jag.:)

Egentligen skulle man ju stå vid kassan på typ IKEA och erbjuda nån 5 % rabatt om de handla för 10.000 och lät mig betala med pfc och de svischar först....men jag skulle skämmas om det inte var nån jag kände...:)
Det upplägget använder många vid bedrägerier för att få ut kontanter. Den som upplåter sitt konto gör sig i dessa fall skyldig till penningtvättsbrott.

Fast pantbanker brukar väl vara kända för att ha helt okej schysst ränta iallafall?
Hm...ja du har svårt att hjälpa dig tror jag.:)
Jag menar att räntan i pfc blir hög då det ju är ett eget påslag per köp man gör om om jag minns rätt vilket gör att 10x1000krs köp blir nästan 10 ggr dyrare, inte riktigt då det var lägre kostnad på lägre summor och kortare tid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp