Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

PFC delbetalning

Gör så och skriv gärna här sen hur det funkade.
Det funks
Då är det Max redan :) tanken är att testa skicka tillbaka och se om man får behålla dom 10 000 kr när dom gör återköpet :)

Det får du. Köpte ett par dyrare grejer. Lämnade tillbaka o fick pengarna För ena grejen insatta på mitt vanliga konto (tur där att de inte krävde det kort jag betalat med) men den andra på pfc, efter 4 dagar fanns pengarna där. ☺️

Det funks

Det får du. Köpte ett par dyrare grejer. Lämnade tillbaka o fick pengarna För ena grejen insatta på mitt vanliga konto (tur där att de inte krävde det kort jag betalat med) men den andra på pfc, efter 4 dagar fanns pengarna där. ☺️
Kanon ju :) men brukar dom inte nästan kräva att få betala tillbaka till det kortet man betalade med ? :)

Nu fick jag mail.

Delbetalning är tillbaka. Dock har jag för mig att dom nu för tiden tar UC va?

De tar UC. Fick beviljat 10.000 på delbetalningsgrejen. Så..för alla er som har saker pantade på Selfina pantbank eller annat hör upp.
Nu ska jag göra 10.000 till 20.000 moahaha.
Har ju föremål för drygt 10.000 inlämnade hos Selfina.
Sätter in 10000 på kortet, betalar föremålen jag har inlämnade och får tillbaka 10.000 i appen som jag sedan tar ut sen lämnar jag in föremålen igen och får ytterligare 10.000 i kontanter då. På så vis har 10.000 blivit 20.000, och ja det kommer ändå kosta mig 10.000 i slutänden den dagen jag vill/måste hämta i föremålen men behöver pengarna nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp