Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Peppgruppen för oss med spelberoende

Jag skulle säga att det viktigaste steget är att berätta för familj. Oavsett hur djupt i skiten du är. För vet andra om ditt problem så blir återhämtningen 100X lättare. Så var det för mig iallafall. Man klarar inte en sån här sak själv

Spelfri sedan 3,5 år tillbaka. Skulder som ökade under ca 15 års tid till lite över miljonen. Vann ett större belopp men inte slutade man spela för det. Pengarna spelades bort och jag fick insikten att en större vinst inte är räddningen utan det är att sluta spela.

Att prata med beroendevården är mitt tips om man kämpar med att bryta sitt spelberoende. Gav mig ovärderlig insikt och verktyg för att bryta mitt tankemönster kring spel.

Nu har man fått ner skulderna till dryga 800 k på dessa dryga tre år och känslan av att det går åt rätt håll känns riktigt bra och framförallt ett mer stressfritt liv.
hade du utmätning? hur mycket gick till skulder under 3 år ? hört att räntan tickar på …

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp