Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Pension och skuldsanering

Är skönt att skatteverket sätter åt dem, men personerna i riksdagen dom gör samma men där är det ett ”misstag” och inga konsekvenser.

Hur fasiken kan du bara skriva så när Du inte har någon som helst vetskap om varför hen inte är ute i det riktiga arbetslivet, men likväl ska tvingas leva på ca 11.800kr/mån ut i månaden?!

Nä, fy fasiken för detta äckliga med att man applåder de statliga verken för att jaga de ”små” i samhället. De sårbara, de som redan nästan inget har... :mad:

Sen att Lasseman går igång på sånt här är en helt annan sak - han är statligt hjärntvättad... :(

Hur fasiken kan du bara skriva så när Du inte har någon som helst vetskap om varför hen inte är ute i det riktiga arbetslivet, men likväl ska tvingas leva på ca 11.800kr/mån ut i månaden?!

Nä, fy fasiken för detta äckliga med att man applåder de statliga verken för att jaga de ”små” i samhället. De sårbara, de som redan nästan inget har... :mad:

Sen att Lasseman går igång på sånt här är en helt annan sak - han är statligt hjärntvättad... :(

Haha, jag var ironisk. Sken dock inte igenom kanske ;)

Därav jag skrev om våra ärade politiker som gör samma sak med inga konsekvenser för att det är ”misstag” .

Tror ingen handläggare på skatteverket jagar en människa som tar hand om hundar åt någon för att dryga ut pension.

I sånt fall extremt fel prioriterat av skatteverket likaså försäkringskassan.

Så lugna dig nu :)

Kan väl tillägga att dessa ärade politiker har 100-300k med traktamente och allt annat lull

Haha, jag var ironisk. Sken dock inte igenom kanske ;)

Därav jag skrev om våra ärade politiker som gör samma sak med inga konsekvenser för att det är ”misstag” .

Tror ingen handläggare på skatteverket jagar en människa som tar hand om hundar åt någon för att dryga ut pension.

I sånt fall extremt fel prioriterat av skatteverket likaså försäkringskassan.

Så lugna dig nu :)

Kan väl tillägga att dessa ärade politiker har 100-300k med traktamente och allt annat lull

Tack, för jag blev faktiskt genuint ledsen :( Är litta extra känslig denna veckan märker jag... många jobbiga händelser på jobb & sitter fortfarande kvar på jobb när övriga M Y S E R med go’dricka i kvälls solen - it SUCKS !!

Med rådande inflation kommer 22 000 dessutom vara en fjärdedels månadslön om 30 år.

Det är 22000 med dagens penningvärde, kommer ju inte vara 22000 om 30 år... motsvarar ca 55% av min lön,så inte speciellt bra.

Så länge merparten av pensionärerna röstar på socialdemokraterna förtjänar dom att leva på existensminimum och mindre därtill.

Det är 22000 med dagens penningvärde, kommer ju inte vara 22000 om 30 år... motsvarar ca 55% av min lön,så inte speciellt bra.

Tips också, PPM och din tjänstepension vikta om allt till räntor och statsobligationer.

Kommer spara dig pengar för vad som kommer ske.

Eventuellt guld ett tag framöver, lär komma mer stimulanser. Guld kommer vara gott ett tag till mest sannolikt.

Vad jag "går igång" på vet du inte så mycket om.
Jag förklarade vad jag sett.

Visst blir man ledsen och precis som du skriver mest sårbara är dom som inget har.
Men detta samhälle går ut på att sparka på dom som redan ligger och det är tråkigt. Andra högre uppsatta får avgångsvederlag, bibehållen lön mm när dom gjort nått fel. Men vi andra jagas med blåslampa.
Hur många statliga politiker tjänstemän är det inte som gjort fel som inte är i närheten av vårat. Men blir dom straffade NEJ okej dom får sparken eller omplacering men nån ekonomisk förlust blir det inte, snarare tvärtom dom får betalt för att begått fel/misstag.
Medan vi andra får ett helvete och då är misstagen inte i närheten av dessa.
Så lite förbannad blir man och inte så lite heller!!

Tack, för jag blev faktiskt genuint ledsen :( Är litta extra känslig denna veckan märker jag... många jobbiga händelser på jobb & sitter fortfarande kvar på jobb när övriga M Y S E R med go’dricka i kvälls solen - it SUCKS !!
Du förtjänar inte att bli ledsen.
Finns det nån här som är mänsklig och det finns det många av.
Men du är speciell och otroligt medmänsklig.
Kram❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp