Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pengos direktutbetalning?

Vilka banker använder dom för direkt utbetalning på helger?
Dom svara inte på mejl...nån som brukar använda dom?

Hej TourettesGuy länge sen man så dig här på forumet här kan du läsa om Pengos:https://www.smslantopplista.se/recensioner/pengos där står utbetalning alla dagar hos Nordea har inte lån hos dem längre har spärrat mig själv. Konstigt att de inte svarar på mejl då de har öppet 10-18 lördag och söndag.

Ah ok tack för info. Nä ja har inte haft så mkt å säga bara. :D Tyvärr är många spärrar bara giltiga i 6 mån-2 år...sen går det bra å kliva ner i träsket igen. Fler borde ha permanenta spärrar.

Ah ok tack för info. Nä ja har inte haft så mkt å säga bara. :D Tyvärr är många spärrar bara giltiga i 6 mån-2 år...sen går det bra å kliva ner i träsket igen. Fler borde ha permanenta spärrar.
När jag spärrade mig hos Pengos så påpekade de att nu var jag livstidsspärrad och kunde aldrig låna där igen. Har gjort det samma hos Vivus och Onea också.

Pengos har mig veterligen aldrig haft direktutbetalning överhuvudtaget. När jag lånat av dom har det kommit dagen efter. Om man är väldigt tidigt ute på morgonen kan man kanske eventuellt få pengarna på eftermiddagen någon gång. Om dom inte ändrat detta på senare tid.

Pengos har mig veterligen aldrig haft direktutbetalning överhuvudtaget. När jag lånat av dom har det kommit dagen efter. Om man är väldigt tidigt ute på morgonen kan man kanske eventuellt få pengarna på eftermiddagen någon gång. Om dom inte ändrat detta på senare tid.
Ok det visste jag inte, har inte haft lån hos dem på 2-3 år så hur det var då har jag förträngt, att de har utbetalning hos Nordea läste jag i smslåntopplistan .

Ok det visste jag inte, har inte haft lån hos dem på 2-3 år så hur det var då har jag förträngt, att de har utbetalning hos Nordea läste jag i smslåntopplistan .

Jo, mitt sista lån hos dom är också 2013 så det kan ha ändrats. Men då var det så att utbetalningarna aldrig skedde direkt utan snarare kunde dröja lite mer än man skrev på deras hemsida. Blev "lurad" att tro dom hade direktutbetalning helger på den tiden minns jag. Så enligt mig har dom aldrig haft direktutbetalning om det inte ändrats sedan hösten 2013 :)

Sist jag lånade där, vilket iofs var över ett år sedan, så fick jag pengarna inom 15 minuter (Nordea). Osäker på om jag lånat på en helg däremot.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp