Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Pengarkris

Om du lyckas låna 2-300 kr fr din bästa vän eller förälder så kan du klara matbiten under 2 veckor. Snabbnudlar (de goda på Ica) kostade ca5 kr sist när ja köpte, oftast erbjudande 6 paket för 22 kr. Då är lunchen säkrad för ca 35 kr/vecka.
Middag kokta makaroner och köttbullar, absolut billigaste du kan hitta så har du även middagarna avklarade. Willys har ofta plastbackar där de lägger sånt som är på 50%, korv, pålägg m m.
Lycka till!

Om du lyckas låna 2-300 kr fr din bästa vän eller förälder så kan du klara matbiten under 2 veckor. Snabbnudlar (de goda på Ica) kostade ca5 kr sist när ja köpte, oftast erbjudande 6 paket för 22 kr. Då är lunchen säkrad för ca 35 kr/vecka.
Middag kokta makaroner och köttbullar, absolut billigaste du kan hitta så har du även middagarna avklarade. Willys har ofta plastbackar där de lägger sånt som är på 50%, korv, pålägg m m.
Lycka till!
Tack så mycket :) ser ut som om jag lyckats lösa 300 kr iaf, det tar mig en bit på vägen! Tack för tipsen!!

Tack så mycket :) ser ut som om jag lyckats lösa 300 kr iaf, det tar mig en bit på vägen! Tack för tipsen!!
Finns ofta billigt bröd med kort utgångsdatum om du inte orkar baka eget bröd, vilket är absolut billigast.
Håll hårt i slantarna, så ska du se att det går.
Ett annat tips är om du kollar om det finns några utomhus evenemang där du bor så kan du gå där och samla pantburkar. De som samlade pant igår på nationaldagen där det firades där jag jobbade hade säckvis med burkar när vi stängde på kvällen.
Glöm inte alla FB grupper där man kan få matkasse!!!

Jag brukar ofta lämna in Stryk/Europatips med pantburkar, en trevlig helgtradition då man syndar med "gott samvete"

När det kommer till mat - jag var nyss på Ica Maxi och de hade en korg med nudlar för 2 kr / paket. Två pantburkar för ett paket är inte fy skam.

Vilka jävla tråkiga kommentarer. Nästan alltid från samma personer som tror du är gudar här. Personen söker varsom tips för att klara sig under två så varför alltid samma jävla attityden. Skräp er för fan

Pantbank går bra om du har en iPad/surfplatta eller även din mobil om du klarar dig utan den. Har nån gång hamnar i en akut situation och fick låna 2tkr på min iPad. Billigare än alla skit snabblån.

Många affärer har ytor där de ställer mat till nedsatta priser.
Willys, ICA, Coop, Hemköp. Tricket är att vara ute ganska så snart efter de öppnat för att har mer att titta igenom.

Bara fortsatte på det @Myra skrev om Willys

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp