- Meddelanden
- 1 857
- Mottagna reaktioner
- 890
- Poäng
- 747
Hej,
Jag vill bara skriva av mig och se om någon annan här har några tips jag inte har provat.
Det har hänt mig en massa saker de senaste fyra åren, så att jag nu inte vet hur länge jag orkar.
Just nu går jag på olika behandlingar för mitt mående.
Det är 10 dagar tills jag får lön och jag har 0 kr på kontot och ingen mat hemma. Vad ska jag göra?
Jag har ringt vart jag kunnat men jag får ingen hjälp.
Försörjningsstöd hjälper mig inte på grund av att jag har jobb.
Har ringt till Hela Människan och Frälsningsarmén, men för att de ska hjälpa mig måste jag boka tid så att vi går igenom alla saker som behövs. Eftersom det är sommar så finns det inte ledig tid förrän vecka 32.
Jag har absolut inget jag kan sälja heller.
Det finns ingen som har möjlighet att låna mig pengar fram till lönen heller.
Mitt mående är så dåligt att jag inte kan jobba mer än 50 % just nu.
Jag har försökt göra enkäter men det funkar inte heller då jag inte får några.
Jag har trots mitt mående sökt något jobb jag kan göra hos någon bara för att få matpengar. Men det har jag inte lyckats hitta heller.
Det känns som att jag har gjort allt men får ingen hjälp alls och hittar ingen utväg.
Jag tar mediciner varje dag så det är viktigt att jag äter.
Vill tillägga att jag har löneutmätning så jag har inte möjlighet att söka lån.
Har ni några bra tips på vad jag ska göra för att tjäna någon hundralapp snabbt så jag klarar mig till den 25:e?
Läget är mycket mer komplicerat men jag mår så dåligt att jag inte orkar skriva om allt.
Jag vill bara skriva av mig och se om någon annan här har några tips jag inte har provat.
Det har hänt mig en massa saker de senaste fyra åren, så att jag nu inte vet hur länge jag orkar.
Just nu går jag på olika behandlingar för mitt mående.
Det är 10 dagar tills jag får lön och jag har 0 kr på kontot och ingen mat hemma. Vad ska jag göra?
Jag har ringt vart jag kunnat men jag får ingen hjälp.
Försörjningsstöd hjälper mig inte på grund av att jag har jobb.
Har ringt till Hela Människan och Frälsningsarmén, men för att de ska hjälpa mig måste jag boka tid så att vi går igenom alla saker som behövs. Eftersom det är sommar så finns det inte ledig tid förrän vecka 32.
Jag har absolut inget jag kan sälja heller.
Det finns ingen som har möjlighet att låna mig pengar fram till lönen heller.
Mitt mående är så dåligt att jag inte kan jobba mer än 50 % just nu.
Jag har försökt göra enkäter men det funkar inte heller då jag inte får några.
Jag har trots mitt mående sökt något jobb jag kan göra hos någon bara för att få matpengar. Men det har jag inte lyckats hitta heller.
Det känns som att jag har gjort allt men får ingen hjälp alls och hittar ingen utväg.
Jag tar mediciner varje dag så det är viktigt att jag äter.
Vill tillägga att jag har löneutmätning så jag har inte möjlighet att söka lån.
Har ni några bra tips på vad jag ska göra för att tjäna någon hundralapp snabbt så jag klarar mig till den 25:e?
Läget är mycket mer komplicerat men jag mår så dåligt att jag inte orkar skriva om allt.