Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Pengar på kontot vid inlämning av inkomstuppgifter?

Hej,
Ska lämna in inkomstuppg senast 1/4. Har lite extra pengar på kontot nu, typ 3k. Ska jag ta ut dem? Kommer få lön precis innan, behöver jag ta ut pengarna jag har kvar efter alla räkningar är betalda ? Tänker att så att KF inte tar dem?

Tacksam för svar

Så du har inte mer än 3k på dina bankkonton just nu och vad kommer du ha kvar efter lön när alla räkningar är betalda? Förbehållsbeloppet borde vara rimligt att få behålla efter alla räkningar är betalda.

Vet man när kfm kollar ens konto? Gör dem det vid samband med utredning kring löneutmätning eller efteråt?

De har troligen redan gjort en registerkontroll. Min gjordes samma dag som de skickade ut i Kivra att de ville ha in inkomster/utgifter. Såg det datumet på dokumentet de skickade ut när de gjort klart allt efter de fått in mina uppgifter.

Hej,
Ska lämna in inkomstuppg senast 1/4. Har lite extra pengar på kontot nu, typ 3k. Ska jag ta ut dem? Kommer få lön precis innan, behöver jag ta ut pengarna jag har kvar efter alla räkningar är betalda ? Tänker att så att KF inte tar dem?

Tacksam för svar
Det är i praktiken ingen fara. Kollen är redan gjord.

Så du har inte mer än 3k på dina bankkonton just nu och vad kommer du ha kvar efter lön när alla räkningar är betalda? Förbehållsbeloppet borde vara rimligt att få behålla efter alla räkningar är betalda.
Det beror lite på vilka räkningar man tänkt betala.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp