Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pengar helst NU, hos någon mindre aktör

Åh har sådan panik vilken sits jag har satt mig i. Skulle egentligen behöva ca 7000 senast ikväll. Har redan dom vanligaste sms lånen. Säkert 20 stycken. Har ni några förslag på några ”mindre vanliga”?. Hjälp uppskattas!

Åh har sådan panik vilken sits jag har satt mig i. Skulle egentligen behöva ca 7000 senast ikväll. Har redan dom vanligaste sms lånen. Säkert 20 stycken. Har ni några förslag på några ”mindre vanliga”?. Hjälp uppskattas!
Jag har också provat sms voucher men får det inte att fungera. Kan man fortfarande på något sätt föra över från klarna kontot till payson?

testat zimpler? tror man ska kunna skicka direkt till sitt konto där nu

Har du något du lägga ut till försäljning? Vet inte vilken situation du befinner dig i men utifrån din beskrivning med ett tjugotal aktuella sms-lån, avråder jag dig ifrån att låna ännu mer...

Har du något du lägga ut till försäljning? Vet inte vilken situation du befinner dig i men utifrån din beskrivning med ett tjugotal aktuella sms-lån, avråder jag dig ifrån att låna ännu mer...
Jo det är klart men äger inte särskilt mycket. Och behöver att det går snabbt. Sen är det jäklar bara att börja sälja allt man kan tänka sig. Nått förslag?

Jo det är klart men äger inte särskilt mycket. Och behöver att det går snabbt. Sen är det jäklar bara att börja sälja allt man kan tänka sig. Nått förslag?
Jag håller med ovanstående om att sälja saker du kanske inte behöver , boka bord på din lokala lopp marknad och sälj

för ni som har klarnakortet o vill ta ut pengar, de är enkelt.

Gå till en ”tobak” kanske din lokala. Fråga om du kan ta ut 1000kr. Så blippar du med klarnakortet o dem tar de som en ”betalning” du får ut pengarna o sen är det macklife. Gör så på flera olika, sen tar du kontanterna o stoppar in på ditt bankkort via insättningsautomat.

Thats the way the cookie crambles!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp