Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

pengapungen drog ej tillbaks ärendet

Jag har mailat till pengapungen och undrat varför dom inte har har dragit tillbaks ärendet fast det är betalt, men dom har inte svarat, men jag har mailat inbetalningen till kfm så att dom kan se min inbetalning. Men man undrar varför inte pengapungen kan dra tillbaks, gör dom det för att man låtit det gå såhär långt, så dom tycker att man får skylla sig själv.

Pengapungen svarar inte på mejl.
Bojkotta skiten!!

B E S T R I D alltid ALLA ÄRENDEN!

Vill ni ha anmärkningar eller? KFM skiter högaktningsfullt i om ni har betalt eller inte. Drar inte kräken tillbaka fordran så blir det ett utslag.

om du begär återvinning då?man kan inom 1 månad begära återvinning.kolla med kfm.jag kanske har fel är inte kunnig inom det,men läst andra som gjort det

Även om Tingsrätten återvinner ärendet så kommer anmärkningen sannolikt inte försvinna. Det är kreditbolagen som sköter detta och denna typ av återvinning rensar sannolikt enbart KFM register men återvinning betyder inte alltid att alla register rensas.

Detta är ett gissel och därför skall man alltid bestrida ALLA ärenden oavsett!

Att skicka in ett kvitto på betalning till en oseriös aktör den 25/3 på en skuld som väntar utslag efter 27/3 är något som bestämt skall undvikas. Käranden har sin postgång om de väljer brev eller mejl är helt upp till dem.

Hoppas verkligen det löser sig. Var tydlig och saklig i din återvinningsansökan. Hänvisar till kreditlagen och att du anser att SAMTLIGA register skall rensas. Skriv att du sökt dem men att de inte går att få tag i.

Lycka till!

Nu har jag fått svar av både pengapungen och kfm ,jag ska maila in inbetalningen till kfm och då ser dom att jag har betalt innan den tiden gått ur och pengapungen skulle också komma till tals och då skulle dom visa att jag hade betalat i tid, så då skulle anmärkningen plockas bort,sa både kfm och pengapungen

Har också råkat ut för detta men jag var tvungen att ansöka om återvinning och inhibering
När jag fått det från tingsrätten så var jag själv tvungen att sktriva till alla upplysningsföretag och bifoga tingsrättens brev att beslutet tagits tillbaka.

skicka alltid ett mail eller ring KFM, betala omgående och bifoga betalning i PDF både till företaget och KFM, samtidigt bestrider du då ärendet hos KFM vilket gör att det inte kan gå vidare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp