Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Paypal, ta ut pengarna

Hur är det om någon betalar via paypal på EBay? Något värt ca 6000 kronor handlar det om.
Kan jag ta ut pengarna från min paypal precis som vid mindre paypal summor från Sverige? Läste att det inte går att få ut pengarna från paypal om personen betalat med kreditkort, dock var tråden från 2005...
Det vore ju inte så bra för jag tänkte klippa något lån med pengarna.

Någon med erfarenhet av paypal/eBay?

Senast ändrad:
senaste året har jag kunnat ta ut allt direkt i alla fall, senast idag 1575kr bara någon minut efter att jag hade fått betalningen

Hur långt tid tar de från att man har begärt ett uttag till att man har pengarna på sitt bankkonto?

Hur långt tid tar de från att man har begärt ett uttag till att man har pengarna på sitt bankkonto?
1-2 dagar. är lite osäker på om jag fick dom samma dag till och med när jag begärde uttaget tidig morgon

Ok! Tack för svar. Så ifall man gör ett uttag ikväll så är de möjligt att de hinner komma in innan helgen?!

jag försökte kolla lite av historiken på mitt konto, ser ut som 1-2 dagar, jag skulle tro att du får pengarna på måndag om du gör uttaget nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp