Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paypal och Klarna metoden funkar inte längre?

Försöker idag köra det gamla knepet att använda två paypal konton för att få ut pengar på klarna kortet, men får upp en text som säger:

”På grund av reglerings och riskskäl tillåter vi inte köp hos den här handlaren."

Någon som testat nu i dagarna att handla typ ett paysafecard i butik med sitt Klarna kort?

Funkade för mig förra veckan.

Det funka för mig i tisdag
Hur???? Jag har prövat 2 veckor i streck, säkert 30-40 olika engångskort och 4 olika paypal konton. Har inte fått det att fungera en enda gång oavsett hur jag tricksat. Förr fungerade det felfritt vid första försök. Nu går det inte ens att handla genom hemsidor som tar paypal.

Hur???? Jag har prövat 2 veckor i streck, säkert 30-40 olika engångskort och 4 olika paypal konton. Har inte fått det att fungera en enda gång oavsett hur jag tricksat. Förr fungerade det felfritt vid första försök. Nu går det inte ens att handla genom hemsidor som tar paypal.
Tror de har svarat på frågan om det fortfarande fungerar att köpa paysafecard med klarna kortet

Med engångskortet vet jag inte. Men det fungerade med det vanliga kortet iallafall

Det verkade funka för mig också. Ville göra ett test och inte fått något felmeddelande på två försök. Överfört både till paypal och konto nu

Det verkade funka för mig också. Ville göra ett test och inte fått något felmeddelande på två försök. Överfört både till paypal och konto nu
Det vill säga PayPal metoden. Inte avbryter dom det i efterhand när pengarna redan är flyttade till paypal och vidare till bankkonto

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp