Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

PayNova faktura Tradera, uc?

Du får reda på vad du har i score efter du har ansökt om att delbetala en vunnen auktion.

Det enda dom kollar att du inte har är skuld hos KFM eller betalningsanmärkning annars godkänner dom alla.
Tack för svar! :)
Påverkar det att man har en skuld hos Alektums inkasso (om det nu är Alektum som har hand om kreditupplysningen)?

Tack för svar! :)
Påverkar det att man har en skuld hos Alektums inkasso (om det nu är Alektum som har hand om kreditupplysningen)?

nej, bara om du har något hos KFM eller betalnings anmärkning. det är två helt oberoende parter

Vet någon här hur mycket man kan handla som mest på faktura?
Jag menar på Tradera säljs det klockor för 50-100tkr.

Bumpar tråden lite, gjorde ett litet köp på tradera och testade betala med Paynova som gick utmärkt. Fick kreditupplysningen från Alektum Risk, där jag hade 100/100, jag antar det är det bästa ?
Vågar man sig på ett köp på 8-9.000kr då ?

Bumpar tråden lite, gjorde ett litet köp på tradera och testade betala med Paynova som gick utmärkt. Fick kreditupplysningen från Alektum Risk, där jag hade 100/100, jag antar det är det bästa ?
Vågar man sig på ett köp på 8-9.000kr då ?

Klart du vågar om gränsen är 20 kkr (som står i inlägget ovan) :)

Måste väl betala ändå om det inte bli godkänt eller hur funkar det,
ja, i annat fall så får du förklara läget för säljaren på ett snällt sätt så kan denna starta om auktionen och du får hoppas på att du slipper negativt omdöme

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp