A
Ammm
Gäst
Poäng: 0
Värt att veta är att Paynova går bara att välja vid auktioner, inte Köp-nu annonser ( om säljaren valt att ha med Paynova som betalalternativ alltså)
Kan man inte sälja till sig själv?
Värt att veta är att Paynova går bara att välja vid auktioner, inte Köp-nu annonser ( om säljaren valt att ha med Paynova som betalalternativ alltså)
Tror inte det. Man reggar sig med personnummer på Tradera så då blir det ju svårt med två användareKan man inte sälja till sig själv?
Ja jag gjorde det i julas. Creditsafe. Funkade bra!Någon som testat denna betalningsmetod via tradera än?
Vill testa men vet inte om jag vågar. Tänk om man blir nekad?Ja jag gjorde det i julas. Creditsafe. Funkade bra!
Kan man kolla sin score hos dem på något sätt?Dom tar inte creditsafe, dom använder Alektum Risk (gamla decidas)
max 20.000 i kredit för avbetalning.
har katastrof bisnode, medel på creditsafe men hade 98/100 via ALektum risk/paynova - 100 är det högsta man kan ha
Ja du har helt rätt. jag var fel ute.Dom tar inte creditsafe, dom använder Alektum Risk (gamla decidas)
max 20.000 i kredit för avbetalning.
har katastrof bisnode, medel på creditsafe men hade 98/100 via ALektum risk/paynova - 100 är det högsta man kan ha
Du får reda på vad du har i score efter du har ansökt om att delbetala en vunnen auktion.Kan man kolla sin score hos dem på något sätt?