Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Payex skickar bluffakturor?

Hej!
Har någon av er varit med om att PayEx skickat på nytt fakturor som är redan betalda från början? För ungefär 6-7 månader sen fick jag Inkassokrav från dom som jag betalade direkt, detta gällde 2 st fakturor. Nu 7 månader senare får jag helt plötsligt två inkassokrav från dom på Kivra för samma skuld. Jag gick in på deras hemsida där alla mina betalda fakturor finns i historiken och jämförde fakturanummer med beloppet och OCR och båda var ju betalda redan i maj-juni förra året. Men nu har jag fått krav på exakt samma fakturanummer och samma belopp. Vad håller dom på med egentligen? Är det bara att skriva till dom och bestrida? Det har liksom varit tyst från deras sida sen dess och nu får man plötsligt krav igen på något man betalat för längesen

Har haft inkassoärenden hos dem förut men aldrig varit med om det som du beskriver. Ring eller mejla de på en gång.
OBS! Vissa fakturor har samma ocr nummer så även om det är samma ocr och samma belopp så kan det vara andra förfallna fakturor (men fr samma bolag). Kan det var angt sådant i ditt fall? Vad kommer fakturorna från början?

Har haft inkassoärenden hos dem förut men aldrig varit med om det som du beskriver. Ring eller mejla de på en gång.
OBS! Vissa fakturor har samma ocr nummer så även om det är samma ocr och samma belopp så kan det vara andra förfallna fakturor (men fr samma bolag). Kan det var angt sådant i ditt fall? Vad kommer fakturorna från början?
Fakturanummer stämmer dock och beloppen också. Dessa fakturor är från Telenor som jag inte haft något att göra med sen i somras förra året då jag avslutade mitt abonnemang hos dom. Så dessa fakturor är exakt samma som jag redan betalat när jag väl hade abonnemang kvar

Fakturanummer stämmer dock och beloppen också. Dessa fakturor är från Telenor som jag inte haft något att göra med sen i somras förra året då jag avslutade mitt abonnemang hos dom. Så dessa fakturor är exakt samma som jag redan betalat när jag väl hade abonnemang kvar
Ok. Då är det bäst att du kontaktar dem och reder ut det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp