Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

PayEx låna 39.000 till 3,90% ränta

Är det någon som har provat detta är PayEx som alla andra eller har man någon chans om man inte har någon betalningsanmärkning? Hittade detta erbjudande på www.payexlana.se

Oj vad detta lån hade suttit fint.

50 förfrågningar - någon idé?

Ingen aning erbjudandet gäller ju bara till 28/2 till den räntan men jag har dragit på mig 2 onödiga UC i år så jag vet inte om jag vågar prova. Hade hoppats på att någon annan här inne provat.

Dom tar UC så troligen är dom lika svåra som alla andra.
Men jag tänker prova den 20 feb då jag blivit av med några förfrågningar.
Jag kan rapportera hur det går om ni vill.

Jag tackar för det, låter nästan för bra för att vara sant 3,90% ränta på ett blancolån. Jag håller tummarna att det går bra för dig och jag väntar på ditt svar.

Grundkraven för att låna är att du:

- är en privatperson, minst 20 år gammal
- är folkbokförd i Sverige
- har en årsinkomst på lägst 120.000 kronor
- är godkänd i en kreditprövning
- har inga betalningsanmärkningar

här blir man behandlad som en kriminell jävel också.

Att få ett större lån med betalningsanmärkning är det ett fåtal långivare som erbjuder, så att PayEx har som krav ingen betalningsanmärkning är inte ovanligt.

Att få ett större lån med betalningsanmärkning är det ett fåtal långivare som erbjuder, så att PayEx har som krav ingen betalningsanmärkning är inte ovanligt.

i Sverige är det svårt. det är ett jävla pissland.
flyttar i Augusti.

Verkar vara något tekniskt fel på sidan när man gör ansökan, någon mer som upplever detta?

Tror ta med sjutton att jag blev beviljad 39 bananer. Fick upp och signerade skuldebrev med bankid. Men jag ropar väl inte hej före jag ser pengarna, men det verkar onekligen lovande.

Olle.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp