Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är jag som är Kevin från Paycheck. Vi har pratat med folk som har anmält sig på vår sida och via dem fördes jag hit, till denna frågeslinga. Jag startade Paycheck efter att jag slutade på Klarna, detta för att jag vill bygga den bästa och mest vänliga lånetjänsten på marknaden.,
Målet är att lansera innan sommaren.
Vidare information om vår verksamhet samt detaljer för registrering kommer att finnas tillgängligt vid lansering.
Stort tack till alla som har kommit med feedback! Vi håller på att utvekla vår service, och hoppas att lansera så snabbt som möjligt. Jag fortsätter att följer konversationen här och ska meddela alla när vi lanserar.
Jag tänkte söka lån på Brixo men har läst att deras marknadsföring i princip är falska förhoppningar och då verkar paycheck mer ärlig i sitt upplägg, så jag hoppas även
att dom lanserar snart!
Att Brixo skulle låna ut 100 000 kronor utan UC är rena nonsens.
Bra att se så många som är intresserade av vår service! Vi hoppas att lansera så snart som möjligt, men som ni kan gissa, tar det tid att bygga och lansera en service som både passar konsumenterna och är rättvis. Tveka inte att höra av er om ni har frågor eller funderingar. Min mail är ka@paycheck.nu