Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paxo, Nanoflex, avbetalningsplan?

Jag ringer de i morgon och hoppas på det bästa. Jag har lånat av dem många gånger och betalat i tid men nu har jag dragit på mig många sms lån..Jag kan dock betala tillbaka allt i juni när skattepengarna kommer. Får tillbaka 30 000 kr puh...

..visserligen hade jag kunnat ta fler sms-lån men nu får det vara nog,, det får bli inkasso och avbetalningsplan
Tycker det är sunt tänkt av dig det fungerar aldrig i längden att ta nya lån för att lösa gamla.

Jag kan betala in Paxo i värsta fall..men då har jag inga pengar kvar fram till den 20/5..och jag har barn.

Skriv att du kommer betala en vecka in i juni med skattepengarna. Det borde gå att lösa med normala människor på mottagarsidan. Eller betala in och låna om det ENDA lånet? Eller en mindre del av det. 500:- eller 1000:- högst till exempel.

Annars låt det i värsta fall gå till kronofogden och betalningsföreläggande och ta kostnaden på 600 kronor och betala innan det blir anmärkning. Att ha haft förelägganden kan ge problem också iofs, men det avgör man ju själv hur det ser ut med ens möjligheter.

Jag hat betalat in Paxo, blev ett dyrt lån..nåväl. De andra har jag förlängt eller startat en avbetalningsplan på. Om ca14 dagar kommer skatteåterbäringen, yehh! Varenda krona ska gå till att betala tillbaka sms lån. Bara jag blir av med dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp