Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paxo, Nanoflex, avbetalningsplan?

Jag har skulder hos Paxo, Nanoflex. De är hos inkasso. Kan man göra avbetalningsplan hos dessa? Måste hålla ut tills skatteåterbäringen kommer, då kan jag betala tillbaka hela skulden.

Vad jag har läst här tidigare i år så beviljar inte Nanoflex avbetalningsplan så hela beloppet måste betalas in.

Mitt nanoflex gick till avida inkasso där jag fick 3 månaders avbetalningsplan. Paxo är beviljar inte avbetalningsplan och vill man ha anstånd säger de att de inte ger något anstånd men tar hänsyn till att du vill betala ett visst datum men vill inte avsäga sig rätten att skicka kravet till KF.. Det svaret fick jag av dom.. Paxo säger att det inte längre är lagligt att förlänga lån.. Dom är helkonstiga att ha o göra med

Mitt nanoflex gick till avida inkasso där jag fick 3 månaders avbetalningsplan. Paxo är beviljar inte avbetalningsplan och vill man ha anstånd säger de att de inte ger något anstånd men tar hänsyn till att du vill betala ett visst datum men vill inte avsäga sig rätten att skicka kravet till KF.. Det svaret fick jag av dom.. Paxo säger att det inte längre är lagligt att förlänga lån.. Dom är helkonstiga att ha o göra med
Fick samma svar som du, jag sa att jag kunde betala ett visst datum (5 dagar efter sista betaldatum på inkasso) och fick till svar att de förmodligen inte skulle hinna skicka till KFM...

Fan också! Paxo verkar inte vara medgörliga..De har egen inkasso väl?

Jag kan betala in Paxo i värsta fall..men då har jag inga pengar kvar fram till den 20/5..och jag har barn.

Jag fick anstånd till 25.4.2015 !
Sen fick jag en påminnelse igen den 11.5.2015. Då har jag förklarat varför jag kan inte betala och att jag vill betala och att jag betala den 29.5 men senast den 8.6 !
Till slut har dom allt bekräftert.
Hoppas inte att de skicka ändå till KFM

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp