Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Pausas CSN direkt vid inledande skuldsanering?

Som rubriken säger, CSN pausas ju vid skuldsanering, är det någon som vet om det sker direkt om man får inledande, eller om det är först vid slutligt beslut?

Jag har ett par månader kvar till KFM tar upp min ansökan och vill verkligen försöka undvika att släppa CSN nu på vad som eventuellt är sluttampen, men det kan bli svårt att klara det om det handlar om 7-8 månader snarare än 2 månader.

Får jag inte inledande så hamnar jag i ett annat läge och måste släppa CSN, men vill undvika det innan jag vet.

Det sker redan vid inledande.
CSN skickar var förfallen faktura för sej till KFM så lånet sägs inte upp. Kan vara bra att veta..

Det sker redan vid inledande.
CSN skickar var förfallen faktura för sej till KFM så lånet sägs inte upp. Kan vara bra att veta..
Tack, det var bra information om hur CSN hanterar lånet, det är så klart rimligt att det är så, men det hade jag inte alls tänkt på. Men det betyder ju att om jag inte skulle fixa att betala CSN någon av de kommande månaderna så handlar det om någon tusenlapp mitt skuldsaldo ökar med och inte 100 000 kr och det gör ju onekligen stor skillnad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp