Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Pausa posten

Jag har en fråga om man pausa posten hos adressändring kommer man få brev från kronofogden eller den också lagras med andra posten tack

Jag har en fråga om man pausa posten hos adressändring kommer man få brev från kronofogden eller den också lagras med andra posten tack
Du får inga brev alls per post när du pausar posten.

Du får inga brev alls per post när du pausar posten.
Va bra jag bli lite oroligt för att jag ska resa och jag har väntat ett brev från kfm och jag är oroligt och dela den tack för svaret

Senast ändrad:
Va bra jag bli lite oroligt för att jag ska resa och jag vill inte kommer och posten och jag har väntat ett brev från kfm och jag är oroligt och dela den tack för svaret
Då kanske du blir delgiven hemma eller på din arbetsplats istället?

Då kanske du blir delgiven hemma eller på din arbetsplats istället?
Jag är inte fått nånting men om man pausa posten fick man brev från kfm eller den också lagras hos de med andra posten för att igår har läst hos adressändring så
Post med ditt namn och adress på lagras. Följande försändelser lagras inte:

• Rekommenderade brev, brevpostförskott och värdeförsändelser. (Avin lagras men försändelsen sänds till serviceställe för uthämtning.) Vad menar de om Rekommenderade brev det därför blir jag oroligt

Kfm kommer numera på kivra

Jag är inte fått nånting men om man pausa posten fick man brev från kfm eller den också lagras hos de med andra posten för att igår har läst hos adressändring så
Post med ditt namn och adress på lagras. Följande försändelser lagras inte:

• Rekommenderade brev, brevpostförskott och värdeförsändelser. (Avin lagras men försändelsen sänds till serviceställe för uthämtning.) Vad menar de om Rekommenderade brev det därför blir jag oroligt
Rekommenderat brev hämtar du ut på typ uthämtningsställe på Ica. Men som nedan skriver de kommer på kivra numera. Men signar du inte brevet så får du ju tillslut delgivning av fysisk person från kfm antingen hem eller till din arbetsplats

Rekommenderat brev hämtar du ut på typ uthämtningsställe på Ica. Men som nedan skriver de kommer på kivra numera. Men signar du inte brevet så får du ju tillslut delgivning av fysisk person från kfm antingen hem eller till din arbetsplats
Ja precis men de skickar brev före två brev första brev sedan andra brev som påminnelse och om man inte svarar de kommer hem eller på arbetsplatsen eller? Jag menar inte på en gång man får brev först

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp