Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Passa er för klara lån

vill varna för klara lån!
Dom går ut med att belopp på 20000kr o under tas ingen UC ändå tar dom UC på sökta belopp under 20000kr så fräcka!
Så att söka där får man upplysning på Bisnode Creditsafe samt UC vilket gjorde att UC betyget sköt i höjden fyfaan

Vad är det för bolag?

Jag såg nu, : https://klaralan.se/

Man ska tyvärr alltid vara försiktig med låneförmedlare :(

Vad är det för bolag?
Det är ett lånebolag ungefär som lendo har flera långivare mest för mindre belopp!
Man ansöker om en summa som flera långivare tittar på och lämnar ev erbjudande! Tog en skärmdump på deras sida står klart o tydligt ej UC 20000kr o under ändå har man fått en UC som klara lån tagit! UC sköt i höjden är så förbannad skrivit till dom nu! Dom får ta förfrågan blir vansinnig! Skulle aldrig ta en UC förfrågan på den summan eller hos dom

Ja vilket skit! Ser du att det står ingen UC på 20000kr o under ändå har dom tagit! Så fräckt o sabbar UC ännu mer
Förklara gärna hur ”de” sabbar din UC. Är det inte du som sabbar din UC genom att söka nya lån hela tiden?
Jag förstår inte hur du menar?

Förklara gärna hur ”de” sabbar din UC. Är det inte du som sabbar din UC genom att söka nya lån hela tiden?
Jag förstår inte hur du menar?
Menade naturligtvis att om jag söker ett lån utan UC så vill man inte ha UC!
Vet att jag sabbar själv vid låneansökan men om dom går ut med att inte ta UC så förutsätter jag det! Så enkelt är det vad är det du inte förstår angående detta???

ta kontakta med idioterna och be dom att dra tillbaka upplysningen innan du går vidare med rättsliga åtgärder. Bifoga gärna din printscreen. Lycka till! <3

Hur går det? Jättedåligt om dom kommer undan med sånt. Stå på dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp