Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Partners inkomst vid löneutmätning.

Hej! Jag har en fråga angående löneutmätning. Jag ska börja jobba snart efter att ha varit föräldraledig och min man avslutar samtidigt sina studier och ska då vara föräldrarledig. Kommer kronofogden att kontrollera hur mycket inkomst min man kommer få ut av försäkringskassan? Vår huvudinkomst kommer vara från mig då jag kommer jobba heltid och min mans inkomst från försäkringskassan kommer att ändras och vara olika beroende på hur många dagar som han kommer ta ut varje månad. Jag måste meddela kfm att jag börjar jobba heltid och får ändrad inkomst men jag vet inte vad jag ska skriva för inkomst på min man då den kommer ändras lite månad för månad. Därför jag undrar ifall kfm kommer dubbelkolla min mans inkomster. Vill gärna inte att något ska bli fel ifall han får ut mer pengar en månad och mindre en annan månad så jag inte får behålla tillräckligt mycket på mitt förhållsbelopp.
Tack på förhand!

Kan ni inte räkna ut ett ungefärligt snitt?
Om ni vet ungefär hur han kommer fördela dagarna så kan ni enkelt räkna fram ett snitt och lämna in det.
Om dem kollar så kollar dem väl hans årsinkomst och inte månad för månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp