Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Panta bilen och fortsätt köra

Någon som testat : https://www.pantlan.se/lan-med-sakerhet/bilar-kor

Med andra ord, belånar man på bilen (utan kreditupplysning) och betalar sedan ränta månadsvis tills man löst hela beloppet.
Desperat, ja. Men ibland en lösning om man nu äger sin bil fullt ut och ej får lån någon annanstans för att släcka akuta kostnader.

Lite halvtråkigt att man ej får åka utomlands dock och att dom sätter in någon säkerhetsgrej som direkt stoppar bilens körförmåga om du närmar dig rikets gränser.

Rätt smart dock sjuuuuk risk annars att ge ut dessa lån

Ja jag har sett att dom flesta pantbanker tar bilen som säkerhet men då Tar dom också bilen i sin förvaring tills fått fullt återbetalt.

Tänkte mer om någon testat just dessa och hur villkoren sett ut

Läst på mer om detta nu och rekomenderar det inte till någon.
Diverse avgifter utöver den höga räntan. Uppläggningsavgifter. Tar dessutom avgift för att plocka utt spårningsboxen efter avbetalt lån.
Är man minsta sen med betalningen så dödar dom möjligheten att köra bilen samt hämtar in den direkt.

Dom har ett upplägg där dom inte bryr sig om du betalar eller inte för med alla avgifter (om går till auktion) så går dom fortfarande väldigt mycket +.

Smart affärsrörelse men hoppas ingen är så desperat. Bättre sälja bilen om äger sådan isf istället för att hamna i en riktigt tråkig situation.

Fundera på det med ett tag i December , sen läste jag på lite och ej värt. Ringde någon kille från företaget och frågade varför. Jag sa som det var, att jag läst på villkoren och att det blev alldeles för dyrt för att jag skulle klara av att betala tillbaka. Men dem lever på folk som är desperata. Om du känner att du behöver pengar så sälj den istället, om du nu klarar dig utan bil.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp