Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Panik står Ändring , ej inskickad på deklaration

Hej!
Var inne ikväll och kikade på min deklaration( skickade in den i Mars och väntar pengar nu i juni) ser att den är mottagen. Men på inkomstdeklaration 1 står det längst upp : Ändrad, ej inskickad. Sen när jag ska logga ut så ber den mej godkänna ändringen och jag skickar då in på nytt..tydligen nått företag som skickat in ny uppgift (ränta lån) tror jag. Nu står det inskickad. Men blev jätte orolig vad händer nu? Får man skatten innan midsommar ändå tro?? Var i stort behov av pengarna och skickade ju in 25 mars ...men godkände som sagt ändringen nu som jag inte visste. Ska ringa skatteverket imorgon men nån som vet ...

Jag vet inte riktigt…
Men tror mig veta.
Som du sagt är det säkerligen något företag som gjort någon ändring kanske eller så vilket ju är otur för dig givetvis.
Jag tror tyvärr att Skatteverket kommer att rycka på axlarna och säga att du kommer få dina skattepengar under nästnästa utbetalning som sker i augusti (6:e-9:e).
Men ring dom du och kolla.

Jag vet inte riktigt…
Men tror mig veta.
Som du sagt är det säkerligen något företag som gjort någon ändring kanske eller så vilket ju är otur för dig givetvis.
Jag tror tyvärr att Skatteverket kommer att rycka på axlarna och säga att du kommer få dina skattepengar under nästnästa utbetalning som sker i augusti (6:e-9:e).
Men ring dom du och kollat klart
Tack för svar!
Ja jag vet inte...har ju två kvittenser nu ..jag hoppas ju innerligt det kommer i juni..inte fått någon info att det tillkommit nya uppgifter. Förrän nu när jag loggade in.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp