Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Panik-kronofogden

• Trådstartare
  • Start datum
400.000 medlemmar nu - fler än vad MP fick röster i senaste valet.

Usch...ja noterar att länken avser ett debattinlägg från någon absurd vänstervriden ledarskribent på Aftonbladet - inte värt att läsa...för ja vill behålla mitt goda humör denna härliga, soliga söndag...
Hatar den jävla Anders Lindeborg. Och han Patrik som skrev för Aftonbladet men har nu gått över till expressen (Asiatiskt påbrå). Det var den tomten som fick ändrat utseende på Fazers kina puffar, han va kränkt :D

Hatar den jävla Anders Lindeborg. Och han Patrik som skrev för Aftonbladet men har nu gått över till expressen (Asiatiskt påbrå). Det var den tomten som fick ändrat utseende på Fazers kina puffar, han va kränkt :D

Har asiater blivit kränkta av kina puffar?

Det finns även en Lars Lindström som ”spelar” i samma division som PSYCHO Anders Lindberg... Helt galna är dom:mad:

Jag följer den sistnämnda på Twitter där jag enkom följer politikeroch just politiska ledarskribenter, men ja kan säga att följa Anders är sannerligen inte bra för min mentala hälsa... :(

Det finns även en Lars Lindström som ”spelar” i samma division som PSYCHO Anders Lindberg... Helt galna är dom:mad:

Jag följer den sistnämnda på Twitter där jag enkom följer politer och just ledarskribenter, men ja kan säga att följa Anders är sannerligen inte bra för min mentala hälsa... :(
Ja han är också hemsk. Dom lever inte i verkligheten. Man får högt blodtryck när man ser deras artiklar/krönikor. Det värsta är att jag får se alla idioter när dom har sönder sina diskmaskiner stup i kvarten... Finns några undantag dock. :(

*Edit. Aftonbladet

All media ska tas med en nypa salt idag. Finns väldigt få aktörer som fortfarande som kan ta seriösa.

Aftonbladet är ju synonymt med se och hör eller vad den tidningen heter :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp