- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 656
- Poäng
- 1 737
Vismusik har aldrig varit bättre.Åh. Foppa.
Vismusik har aldrig varit bättre.Åh. Foppa.
Jag skrev om attityden, inte byråkratin.Nu skriver du åter igen om hur krångligt eller inte det är att starta och driva företag. Har erfarenhet av andra länder ja. Det räcker bara att gå tillbaka till coronarestriktionerna och jämföra insatserna mot företag. Min personliga åsikt som jag hoppas att det är okej att jag har är att det finns andra länder som är bättre än Sverige att stötta företag och företagare.
Det du beskriver handlar om olika länders byråkrati. Där har Sverige kommit väldigt långt.
Ingen i en tennispublik skulle klara ett drogtest. Ofta ingen på plan heller.
och du är forumets admin, men kan du inte bättre så kan du inteJag tycker om glass
Du får ändra fokuset för tråden, men ingen annan?och du är forumets admin, men kan du inte bättre så kan du inte
Håller verkligen med dig ! Låg klass på en admin att hålla på så !och du är forumets admin, men kan du inte bättre så kan du inte
Det är jag inte.och du är forumets admin, men kan du inte bättre så kan du inte
Om du på allvar inte fattar grejen så skulle även du passa som admin. Nu vet jag att du bara larvar dig, så det är lugnt. Fritt fram att fortsätta.Du får ändra fokuset för tråden, men ingen annan?
Kan du lista vilka som har rätt att göra detta?
1. Myra
2.
3.
4.
.....
Nej just det, du är moderator och ska se till att alla håller god ton, inte märker ord, inte missförstår med flit och inte är allmänt otrevliga.Det är jag inte.
Nej det är mest flytta trådar som är på fel ställen.Nej just det, du är moderator och ska se till att alla håller god ton, inte märker ord, inte missförstår med flit och inte är allmänt otrevliga.