Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Panik.. :( inga pengar kvar

Får panik.. kan inte skrapa ihop en krona :( försökt sälja av grejer hemifrån men det blir liksom inget napp.. står helt nollad och vet inte vart jag ska vända mig mer? Frågade en i min familj om hjälp men får bara dåliga ursäkter till att slippa låna ut till mig.. försökt ta mobil utan framgång, försökt sälja av allt men går ej :( Kunde inte sova inatt och har haft fruktansvärd huvudvärk idag.. vet inte vad jag ska ta mig till. Råd?:(

Får panik.. kan inte skrapa ihop en krona :( försökt sälja av grejer hemifrån men det blir liksom inget napp.. står helt nollad och vet inte vart jag ska vända mig mer? Frågade en i min familj om hjälp men får bara dåliga ursäkter till att slippa låna ut till mig.. försökt ta mobil utan framgång, försökt sälja av allt men går ej :( Kunde inte sova inatt och har haft fruktansvärd huvudvärk idag.. vet inte vad jag ska ta mig till. Råd?:(
Hur ser dina situation ut med lån krediter inkomst mm? Spelberoende?

Hur mycket pengar är det som du måste få fram?

Sälj sånt som du inte vill sälja det viktigaste är att du får in pengar. Köp och säljsidor på Facebook för snabb affär.

ca 2000kr så jag kan klara mig.
Har försökt sälja sånt jag egentligen inte vill sälja men känns som om folk lagt ner med köp och sälj.

ca 2000kr så jag kan klara mig.
Har försökt sälja sånt jag egentligen inte vill sälja men känns som om folk lagt ner med köp och sälj.
Har du en relativt ny telefon? Panta den. Man har alltid en gammal att använda så länge. Man skulle nog tom kunna få en av någon.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp