Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Panik.. :( inga pengar kvar

Följt tråden, du säger att du är spelmissbrukare, och att du inte spelat nu, men är den 7:e, vad har pengarna då gått till?
Jag fick lön 25e och den 27e va kontot tomt :) ej spelat, men pga tidigare spelmissbruk och lån så är de dyrt. Så det är helt möjligt att hen inte har pengar den
Vad levar du på då?
Köper och säljer saker :)

Jag fick lön 25e och den 27e va kontot tomt :) ej spelat, men pga tidigare spelmissbruk och lån så är de dyrt. Så det är helt möjligt att hen inte har pengar den

Köper och säljer saker :)
haha, ja men då har du ju investerat kapital i något som du förväntar dig avkastning på, så dina pengar är ju inte "slut"

haha, ja men då har du ju investerat kapital i något som du förväntar dig avkastning på, så dina pengar är ju inte "slut"
Ja men man måste ju göra det för att kunna gå runt :) säljer för ca 10k i mån för att kunna gå runt

Är du på slutet nu då? hoppas jag =)
Ja faktiskt, har Sileo kvar som jag betalar rätt mkt på och bank norwegian… men sileo ska jag bli av med så fort jag kan och bank norwegian ska jag lägga om antingen i bolån eller annat lån som inte har 19% ränta :) blir av med sista anmärkningarna i april. Sen bytte jag till ett betydligt mer välbetalt jobb och det har ju varit största hjälpen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp