- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 42
Tror att sidan är en bluff, så googla innan du bestämmer dig om du ska registrera dig.Har du jobbat som det ?
Tjänar man bra ?
Skickar pm med en länk till mer info.]
Tror att sidan är en bluff, så googla innan du bestämmer dig om du ska registrera dig.Har du jobbat som det ?
Tjänar man bra ?
Tack för tips , ja fick inbjudan från en annanDet har kommit en ny app (klimatfrågor) som betalar ut 20kr vid registrering och sen 20kr för varje inbjudan. Från början var det 50kr men de har sänkt tillfälligt. Jag fick 50kr utbetalt via swish, direkt efter registrering. Det är inte mycket, men om du fortfarande är helt pank så kan t.o.m. 20kr göra skillnad. Det som är bra är att pengarna betalas ut direkt via swish.
Skicka pm om du vill ha en inbjudan.
Sluta låna!!! (Detta skriver jag med största sympati /medkänsla för dig). Jag var i den situationen (lån på lån på lån för att betala lån) flera månader innan det första hamnade hos KFM o då blev d kört att låna mer. Blev min räddning! Jag hade fr början flera 100 000 kr i olika små/större lån, inkl ett samlingslån (som jag inte klarade då jag till slut fick utmätning). Nu har jag bara 1 år kvar sen är jag fri fr utmätning.Inga pengar till mat , bussbiljett eller något till nästa lån
.
Spärrad på alla sms-lånen företag .
jag betalade inkasso förskottslön det sista , och fick svar att lånet inte är registrerad betald .
Jag får heller inga lån då jag har dålig uc , bisnode .
Tips någon , vad ska ja göra ?
Jag är spärrad överallt. Får inga mer lån som tur är, ja önskar att ja hade släppt allt till kronofogden då. Då hade ja varit skuldfri nu . Ja hoppas få samlingslån om några månader .Sluta låna!!! (Detta skriver jag med största sympati /medkänsla för dig). Jag var i den situationen (lån på lån på lån för att betala lån) flera månader innan det första hamnade hos KFM o då blev d kört att låna mer. Blev min räddning! Jag hade fr början flera 100 000 kr i olika små/större lån, inkl ett samlingslån (som jag inte klarade då jag till slut fick utmätning). Nu har jag bara 1 år kvar sen är jag fri fr utmätning.
Håller tummarna!!!Jag är spärrad överallt. Får inga mer lån som tur är, ja önskar att ja hade släppt allt till kronofogden då. Då hade ja varit skuldfri nu . Ja hoppas få samlingslån om några månader .