Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

panik hur gör easycredit

Hej jag har upptäckt att en easycreditfaktura har förfallit och jag kan omöjlig få hem en påminnelse via brev. Jag har mailat och ringt dem och fått alla möjliga svar att den BORDE ha kommit, att den kommer att skickas, att de brukar skicka efter 5 dagar. Ingen som kan svara på om den är skickad eller inte och ångesten är total. Snart sjukskriven för att vakta brevlådan.

Men är det någon som vet om det är easycredit själva som skickar fakturan eller har de något inkassobolag under sig? Det är alltså en första påminnelse men jag är över en vecka sen.

Kan inte tänka på något annat just nu, hoppas någon kan svara snabbt.

Jag är ofta sen med easycredit, tyvärr, och får relativt snabbt hem brev i brevlådan från dem. Brevet är adresserat från easycredit. Om du inte fått brevet kanske du kan maila dem och få betalningsuppgifterna istället?

Hoppas att det löser sig för dig!

Beror på hur Posten delar ut sina brev också, tyvärr har de blivit slarvigare och slarvigare en del post kommer inte fram alls...

Jag upplevde Easycredit och Credigo som väldigt bra på den tiden jag hade med dom och göra.Vid något tillfälle släppte jag ett lån till deras inkasso,även dom var väldigt hyvens på alla sätt och vis.Ett väldigt bra exempel på hur dom ska behandla sina kunder på rätt sätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp