Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

På rätt väg

Bra jobbat!

Glöm inte att spara alla papper så du kan räkna ihop dina räntor, med den summan du betalar så kommer du troligen få tillbaka en del från skatten varje år. Många av dessa inkasso mm. är dåliga på att själva rapportera in till skattemyndigheten.

Härligt! Jag gjorde exakt som dig. Betalade av i princip allt. Sen förstörde jag det igen. Akta dig för det. Håll dig borta!

Härligt! Jag gjorde exakt som dig. Betalade av i princip allt. Sen förstörde jag det igen. Akta dig för det. Håll dig borta!

Hoppas det händer inte för det är 2 år jag har inte gjort ngt och lönen har jag inte på mitt konto än så länge så jag klarar mig.

Men man vet aldrig men jag tror inte det för jag har annat att tänka och det är inget värt .
Nu har jag min familj och barn så ALDRIG MER.

Jag tänker på varje dag varför jag spelat och hur skulle bli livet utan de skulder och nu äntligen så fick jag denna chans att bli fri så jag kommer ge allt att så ska det bli.
Men tack för varningen.

Hoppas det händer inte för det är 2 år jag har inte gjort ngt och lönen har jag inte på mitt konto än så länge så jag klarar mig.

Men man vet aldrig men jag tror inte det för jag har annat att tänka och det är inget värt .
Nu har jag min familj och barn så ALDRIG MER.

Jag tänker på varje dag varför jag spelat och hur skulle bli livet utan de skulder och nu äntligen så fick jag denna chans att bli fri så jag kommer ge allt att så ska det bli.
Men tack för varningen.
Bra inställning. Men jag har också barn. Det hjälpte inte trots att dom är det enda jag tänker på (förutom beroende då).

Du fixar det!

Glöm inte att spara alla papper så du kan räkna ihop dina räntor, med den summan du betalar så kommer du troligen få tillbaka en del från skatten varje år. Många av dessa inkasso mm. är dåliga på att själva rapportera in till skattemyndigheten.

Ja det var bra tips iom att jag sänkte och de frös räntor vet jag inte hur det blir,
ska spara allt ifall de inte rapporterar.
Tack .

Bra inställning. Men jag har också barn. Det hjälpte inte trots att dom är det enda jag tänker på (förutom beroende då).

Du fixar det!

Du har rätt kanske om beroende ,jag hade också så i början efter att jag förlorade allt så hade jag mycket problem men så gick jag behandlingen och gjorde så att när jag fick känsla att spela så åkte jag till systembolag köpte flaska vodka eller vin,öl vad som hellst och med några kompisar så hade vi både bättre oc roligare.

Hade inte komp eller mobil , internet i 18mån.
Haft gamla mobil med kontantkort .

Så jag gjorde allt men fick hjälp av familjen också så det var inte lätt kan man säga.
Hoppas du klarar dig,man måste inte för egen skull utan för alla omkring ...alla är påverkade av en person så hoppas blir allt Ok.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp