- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Då har du svaret där, anmärkning är svaret på varför du inte får lån.har en anmärkning kvar.
Då har du svaret där, anmärkning är svaret på varför du inte får lån.har en anmärkning kvar.
Din inkomst är för låg, har haft samma problem, hade ca 150 000 kr taxerad inkomst och sökte hos aktörer som hade inkomstkrav på allt fr 64 000 kr till 120 000 kr. Fick inget. Har du en anmärkning så blir det ännu svårare.
CSN räknas tyvärr inte som inkomst.
Ok fast det är inkomst för alla som pluggar, sen om det inte är inkomstgrundande för att söka lån är en annan femma.Jag ser inget tyvärr i att ett bidrag och eller lån inte räknas som inkomst.
Det är väldigt låga krav, man kan i princip inte få hjälp av kronofogden heller, utrymme för löneutmätning saknas.
Ok fast det är inkomst för alla som pluggar, sen om det inte är inkomstgrundande för att söka lån är en annan femma.
Ja det är det.Färsörjningsstöd är också inkomst för många.
Ja det är det.
Har ditt konto blivit hackat Lasseman? Stavfel brukar du inte bjuda på.
Jag släpper dock betydligt mer sällan igenom en särskrivning eller missbruk av "dem".Jag brukar nog ha ganska många stavfel, mobilen är en utmaning ibland
Fast hellre dem än dom.Jag släpper dock betydligt mer sällan igenom en särskrivning eller missbruk av "dem".
Det är väl något någon kreditgivare borde ta in i kreditprövningen. "Skrev dem i fel samanhang. Avslag"
Dem är inte dem som är dem dem, dem är dem som är dem.