Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Osynliga UC förfrågningar syns egentligen!?

Ok, nu måste jag rapportera detta! Sökte samlingslån via Axo i förgår med 2ffs, fick inga erbjudande pga högbelåning vs inkomst. Så ringer mig en kille från Axo och säger, du har för många ffs, så sa jag vad menar du, jag har 2, säger han, nej du har 7! Så osynliga UC syns också va fan? Han sa det! Liksom sådana som Klarna checkar upp för faktura och sånt. De som står : "Dessa upplysningar är registrerade av UC men syns inte på upplysningen". Helt sjukt! Bara så ni vet!

Blanka UCs har väl funnits ett bra tag, är väl inkassobolag osv som tar det.

Ok, nu måste jag rapportera detta! Sökte samlingslån via Axo i förgår med 2ffs, fick inga erbjudande pga högbelåning vs inkomst. Så ringer mig en kille från Axo och säger, du har för många ffs, så sa jag vad menar du, jag har 2, säger han, nej du har 7! Så osynliga UC syns också va fan? Han sa det! Liksom sådana som Klarna checkar upp för faktura och sånt. De som står : "Dessa upplysningar är registrerade av UC men syns inte på upplysningen". Helt sjukt! Bara så ni vet!
Så någon som använt Lendo 2 gånger helt plötsligt kan ha 30 FF istället för 2 ? Skulle vara isåfall vara döden för låneförmedlare .

Låter konstigt (inte så att jag misstror dig förstås :) )

Kan du alltså se på MinUC att du har 2, men Axo-killen hävdade att det var 7?

Visst brukar man väl själv kunna se även blanka ff?

Kan det varit Bisnode han menade?

Man ser själv som du säger även blanka ff

Han kanske menade bisnode. Hur många har du för?

Så kallade blanka ff är ju något annat.

Jag fattade ingenting. Hoppas killen bara visste inte vad han pratar om. Spelar ingen roll för mig egentligen, jag kommer inte söka i närmaste tiden. Jag hoppas verkligen det är inte som han säger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp