Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Orolig, vad menas med rättsliga och/eller exekutiva åtgärder att vidtagas

Hej!! Nu undrar jag om någon kan hjälpa mig.. Är rädd och orolig.. För ca ett år sedan började jag släppa alla lån och krediter för det var ohållbart för mig.. Har nu haft löneutmätning i ca 7 månader och under tiden har jag betalt av på 3 andra inkassobolag samtidigt.. Detta går ej längre jag får inte det att gå runt.. De ena lånet är på över 100000kr jag meddelade att det ej funkar längre då sänkte dom avbetalningen till halva summan men jag orkar inte längre och vill bara släppa det.. Nu får jag hot som det står att om jag ej betalar så kommer rättsliga och/eller exekutiva åtgärder att vidtagas.. Vad menar dom med det?? Är jätte orolig nu.. Har även ansökt om skuldsanering för ca 2 veckor sedan.. Vad ska jag göra tycker ni??

Hej!! Nu undrar jag om någon kan hjälpa mig.. Är rädd och orolig.. För ca ett år sedan började jag släppa alla lån och krediter för det var ohållbart för mig.. Har nu haft löneutmätning i ca 7 månader och under tiden har jag betalt av på 3 andra inkassobolag samtidigt.. Detta går ej längre jag får inte det att gå runt.. De ena lånet är på över 100000kr jag meddelade att det ej funkar längre då sänkte dom avbetalningen till halva summan men jag orkar inte längre och vill bara släppa det.. Nu får jag hot som det står att om jag ej betalar så kommer rättsliga och/eller exekutiva åtgärder att vidtagas.. Vad menar dom med det?? Är jätte orolig nu.. Har även ansökt om skuldsanering för ca 2 veckor sedan.. Vad ska jag göra tycker ni??
Dom menar bara att de skickar det till kronofogden, inget mer, Låt dom skicka det vidare. Försök att inte tänka på det. Svårt, jag vet! men det enda du kan göra i nuläget. Bara att hoppas på skuldsanering.

Ok så dom vill bara skrämma mig?? Ja jag vill ur detta nu!!

Ok så dom vill bara skrämma mig?? Ja jag vill ur detta nu!!

Det handlar nog inte bara om att skrämmas, de använder sej av gängse juridiska termer vilket kan vara skrämmande om man inte vet vad det betyder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp