Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Orkar inte mer...

Får panik nu.. Vafan gör jag nu.... Alla andra jävla räkningar som jag kämpar med. Har jag fått en prick nu asså... Ska jag släppa allt , vad händer då?

Du har tyvärr fått några anmärkningar. har du många lån så ger jag dig rådet att släppa allt.

Du har tyvärr fått några anmärkningar. har du många lån så ger jag dig rådet att släppa allt.

Helvete.... inte ens mening att bråka med dem eller. Den räkningen på 10 000 betalade jag för någon vecka sen och den kom på räkning. Fattar inte vad som hänt

Helvete.... inte ens mening att bråka med dem eller. Den räkningen på 10 000 betalade jag för någon vecka sen och den kom på räkning. Fattar inte vad som hänt

Två av anmärkningarna har ju kommit till efter utslag hos KFM. Du har alltså blivit delgiven skulderna. Då är det ju inte så konstigt att du har dessa anmärkningar.

Två av anmärkningarna har ju kommit till efter utslag hos KFM. Du har alltså blivit delgiven skulderna. Då är det ju inte så konstigt att du har dessa anmärkningar.

Jag är sjukskriven och betalar det jag kan . Sen kom det hem någon och plinga på dörren så skulle jag skriva på att jag fått papper. Det var inga räkningar sa han så jag väntade på att det skulle komma något att betala.... Helvete nu har jag fuckat upp allt... Bara släppa allt men känns inte bra

Nyttigt att komma tillbaka till den här tråden. Fyfan asså , är glad att jag ens lever. Allt har varit en jävla dimma och rädslan att släppa allt var för stor. Jag hade iaf 50 000 efter skatteåterbäringen och tänkte jag är redan körd så kan iaf testa med aktier igen och försöka göra det annorlunda. Det blev mitt liv eftersom jag ändå var sjukskriven. Mindre skulder eller förlora... Det har gått frammåt och jag tror jag blir skuldfri detta år. Helt otroligt! Inte där än men en jävla bit på vägen .... en jävla mille fyfan vilken ångest ändå.... Men försöker inte tänka på siffror utan bara "ska klara det"

Stevieee hur har det gått för dig?
Har läst tråden, är i en liknande situation själv, så jag förstår dig.

Stevieee hur har det gått för dig?
Har läst tråden, är i en liknande situation själv, så jag förstår dig.

Det går helt okej, frammåt iaf! Har du i dessa summorna hade jag väl släppt allt som dem tipsade om här förut som jag var så jävla rädd för... Drar in pengar på aktierna men det är fortfarande mycket räkningar som ska betalas men har släckt fler och fler. Så jävla irriterad över att jag har 3 prickar för räkningar jag redan betalt. Men har läst lite i efterhand att det var för att jag skrev på papper. Men det plingade på dörren och han sa skriv under här så vi vet att du fått dem och sen ring dessa . Då har jag alltid gjort allt för att just inte hamna där så det är lite tråkigt. Kanske lika bra jag vet inte... Man får nästan ingen lust nu att försöka bli skuldfri när man redan fått prickar och betalar massa varje månad och skulderna knappt försvinner

sj då ?

Det går helt okej, frammåt iaf! Har du i dessa summorna hade jag väl släppt allt som dem tipsade om här förut som jag var så jävla rädd för... Drar in pengar på aktierna men det är fortfarande mycket räkningar som ska betalas men har släckt fler och fler. Så jävla irriterad över att jag har 3 prickar för räkningar jag redan betalt. Men har läst lite i efterhand att det var för att jag skrev på papper. Men det plingade på dörren och han sa skriv under här så vi vet att du fått dem och sen ring dessa . Då har jag alltid gjort allt för att just inte hamna där så det är lite tråkigt. Kanske lika bra jag vet inte... Man får nästan ingen lust nu att försöka bli skuldfri när man redan fått prickar och betalar massa varje månad och skulderna knappt försvinner

sj då ?

Oj! Missade ditt inlägg helt, sorry, fick ingen notis-
hoppas det känns bättre för dig nu när tiden har gått lite.
Jag har runt 200.000 papp som gått till fogden (inkl räntor) i början på året, men flera långivare maskar när dom insåg detta och vägrar typ skicka in om betalningsföreläggande... Tog alla dessa delbetalninar/sms lån åt min särbo, och nu är jag kvar med allt. Ville bara hjälpa till. har försökt i flera, flera år nu att delbetala dom. Började med delbetalningar, och sen sms lån för att betala av delbetalningarna. Lyckats betala av en hel del. Men sen är detta kvar. Har haft väldigt låg inkomst under åren, så jag har levt låååångt under existensminimum- nu har jag utmätning och kan ANDAS UT mera då jag inte svälter på samma sätt. Vill inte ens beskriva på vilken nivå jag levde under så många år- ingen kommer tro mig. Har inga tillgångar heller, så fogden kom aldrig hem för att göra utmätning.
Jag kommer ansöka om en skuldsanering snart, får se hur det går.
Känns väldigt orättvist, och smärtsamt- men jag går inte in mer på det- måste stänga den dörren för att kunna överleva just nu och ta bra beslut, utan känslor.
Fast jag blev så sjuk till slut att jag blev sjukskriven, och inkomsten är ju låg, så dom får snäppet över 1000 kr i månden för utmätningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp