Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Orkar inte kämpa mer... [berätta för min man om lån]

Jo tanken är den. Men det är så tufft. Vågar inte.
Du måste bara rycka av plåstret tyvärr. Finns inget annat sätt. Väntar du med att säga blir det ännu mer ångest av att det närmar sig kfm och ännu mer ångest åt att ingen vet. Skriv ett Mail som du skickar när du är på jobbet. Avsluta med att du måste berätta detta och att du vill att ni pratar om det när alla är redo för det. Förstår att det är svårt (har varit i samma situation flera gånger). Men finns ingen annan magisk lösning

Förlåt men hur ska du lösa det innan? Du har nästan en miljon i skulder och en rätt så låg inkomst. Hur tänker du att den kalkylen ser ut?
Vet inte. Tänker låna av mina föräldrar. Se om jag kan få amorteringsfritt första åren till dem. Sen köra nån form av snöbollseffekt.. vet inte.

Vore ju toppen om du kunde få hjälp. Hur tänker du att du ska komma till bukt med ditt beroende?

Du måste bara rycka av plåstret tyvärr. Finns inget annat sätt. Väntar du med att säga blir det ännu mer ångest av att det närmar sig kfm och ännu mer ångest åt att ingen vet. Skriv ett Mail som du skickar när du är på jobbet. Avsluta med att du måste berätta detta och att du vill att ni pratar om det när alla är redo för det. Förstår att det är svårt (har varit i samma situation flera gånger). Men finns ingen annan magisk lösning
Ska göra det. Det är ju sant det du skriver.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp