Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Orka löneutmätning

Är det löneutmätning några månader som är nya planen igen? Var det inte skuldsanering som var enda utvägen för några veckor sedan?:)
Hahaha ... Kommer köra löneutmätning och ta bort dom 5-6 lånen ... Ska jämka nu 25 sep till 31 dec ...så kommer få ut monster löner ...ska försöka spara runt 20k varje månad och sen i nov/dec när utmätning kör igång så har man dom kontant sparat ;)

Jag menar bara att betala 1 lån i taget nu, din fru skulle ju stå för resten av era kostnader. Hellre så i 6-7 månader än några år menar jag...
Jag förstår vad du menar , men kommer ju inte kunna ta bort ett lån i månaden på 30k. ..helt omöjligt ju ! Även om jag får ut 45 netto eller 50 netto... Men visst håller med dig att jag skulle kunna minska skulderna dessa månader som är kvar rejält ! Får jag bara bort dessa 5-6 lånen så går jag runt

Är det löneutmätning några månader som är nya planen igen? Var det inte skuldsanering som var enda utvägen för några veckor sedan?:)
Skuldsanering kan jag inte söka , eftersom jag inte tackar mina föräldrar som har gått in som medlånetagare i Handelsbanken och lånet är idag på 400k , det dom har byggt upp i sitt liv kommer jag aldrig rasera :) det ärver jag hellre senare ;)

Om du har en lön som man kan leva som en kung på, varför har du då en massa smålån?
Tror det är rätt många som har hög lön fast mycket skulder :) när dessa åker bort blir det väldigt bra igen :) nog många som överkonsumerat som jag gjort !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp