Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
OPR Privatlån inget svar eller dyligt på över ett dygn
Jasså är det så, Ja de är dyra, men skulle lösa sig om man fick detta skulle jag tro. Vad händer i processen efter man sökt? sköts allt digitalt? Vad jag hör hört är det hyffsat lätta att få lån igenom.
Jasså är det så, Ja de är dyra, men skulle lösa sig om man fick detta skulle jag tro. Vad händer i processen efter man sökt? sköts allt digitalt? Vad jag hör hört är det hyffsat lätta att få lån igenom.
Hade det bolag dom hade före OPR. Tror dom hette Everyday Plus eller liknande.
När jag fick bort lånet till slut så spärrade jag mitt personnummer för att någonsin ta lån där igen/deras koncern.
Beblanda dig inte med dessa patrask. Som Terry säger dom är otroligt dyra att ha att göra med, och på den tiden obefintlig kundservice.
Om förutsättningarna är som när jag var kund så skulle jag nästan kalla dom för ett bluffbolag.
Väljer du att ta dom så granska alla kostnader väldigt noga först och räkna på det.
Gjorde en tråd för länge där jag sorterade lånen efter ränta. Everyday Plus (OPR) var dyrast av alla bolag vill jag minnas. Men var också det enda bolaget jag inte hittade hur man räknade ut effektivräntan. Men måste ha vart närmare 1000% denna räkning gav mig mardrömmar innan jag till slut lyckades avsluta skiten.
Effektivräntan hittade jag på alla andra sidor, men kommentaren var:
Everyday Plus:-----------Effektiv Årsränta: ????.??% (Förstår ej hur man räknar ut från denna sida)