Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

OPR-Privatlån, blev godkänd

Jag har den här aktören.
Jag fick beviljat ett lån på 60.000 kronor.
Jag har totalt gjort tre inbetalningar - samtliga i tid förutom ett som jag var en vecka sen med.
Lik förbannad står det "Total skuld 61.239". Jag tänkte givetvis ringa dom imorgon men tänker jag frågar här först om någon vet varför det är så in i helvetes höga avgifter som tillkommer? Eller är det någonting annat?

Jag har den här aktören.
Jag fick beviljat ett lån på 60.000 kronor.
Jag har totalt gjort tre inbetalningar - samtliga i tid förutom ett som jag var en vecka sen med.
Lik förbannad står det "Total skuld 61.239". Jag tänkte givetvis ringa dom imorgon men tänker jag frågar här först om någon vet varför det är så in i helvetes höga avgifter som tillkommer? Eller är det någonting annat?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Annuitetslån

På annuitetslån med hög ränta händer typ inget med skulden i början...

Jag har koll på det. Men om jag har betalat 2100 i månaden på ett ganska "litet" lån i sammanhanget tre månader med ingen extrem ockerränta så borde det ju ha minskat med 100-200 spänn?

Jag har koll på det. Men om jag har betalat 2100 i månaden på ett ganska "litet" lån i sammanhanget tre månader med ingen extrem ockerränta så borde det ju ha minskat med 100-200 spänn?

Må dom brinna i helvetet. Det är väl dom som står bakom Everyday krediten med? Det verkar vara samma problem där, att krediten ökar trots att folk följer planen. Då handlar det helt enkelt om ocker! Det ska fan inte få gå till på det här sättet!

Inte ens när jag betalat den 4:e på 2000 kr är jag under 60.000 det är ju märkligt som fan.

Precis samma sak för mig fast med BN. Ett lån som ursprungligen var på 150K är nu upp i 160K. 2 år senare...
Tack och lov kommer jag betala bort dessa skurkar nu.

Precis samma sak för mig fast med BN. Ett lån som ursprungligen var på 150K är nu upp i 160K. 2 år senare...
Tack och lov kommer jag betala bort dessa skurkar nu.
Jag blir så jävla förbannad! Varför är det här tillåtet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp