Vad är Soon-banken för nått?
Scam.soon-banken com (edit admin, scam)
Jag vet ju inte jag, men man får väl först och främst fråga sig själv om det är rimligt att ett finansföretag någonstans sätter sig ner och tänker ”nu ska vi låna ut pengar, och vi ska låna ut de pengarna till människor som inte längre får låna av några andra banker - inte ens ockrarna - och vi ska låna ut de pengarna på en marknad där vi inte har stora juridiska möjligheter att återkräva det vi lånar ut om låntagarna bestämmer sig för att inte betala”.Hej! Någon som har använt sig av något svar dessa online- lån utomlands som det ständigt görs reklam om. Ex Soon- banken?
Hej, Erikk .. jag försöker kolla upp dem. Och försöker öppna av dem..men vet inte om dem är scam bank eller inte.Hej! Någon som har använt sig av något svar dessa online- lån utomlands som det ständigt görs reklam om. Ex Soon- banken?
...sa medlemmen som lämnade en månad senare på grund av "tråkigt tonläge".Finns det offline-lån nu för tiden?

Du behöver inte kolla upp dem. Det är scam, finns inga pengar att få.Hej, Erikk .. jag försöker kolla upp dem. Och försöker öppna av dem..men vet inte om dem är scam bank eller inte.
Vet du hur man kan kolla upp en utländsk bank?
// Maria