Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea, skjuta fram månadsbetalningarna

Stort tack för snabbt svar! Känns lite skönare att slippa oron över vad som kommer hem i posten och sambons besvikna ögon att jag inte skött betalningen. Försöker ju hålla ett normalt svenssonliv i trappuppgången. Ja ni vet.

Håller på och tar mig upp, betalar av och spärrar mig allt eftersom men skulder som onea är svårast för det är ju så mycket pengar på ett bräde och avbetalningarna är ju nästan omöjliga.

Andra bolag har jag fått avbetalningsplan på men onea tragglar på med min "månadsamortering". Lol

jaja tack igen, stor sten som föll från mina axlar, är ju bara 7 dagar sen idag :)

Kämpa på! När betalade du senaste fakturan/förlängningsavgiften?

Jag var sen med betalaningen en gång, tror de ringde och smsa varje timme. Sen när ja ringde upp dom, sa de att min avbetalningsplan var bruten för att jag inte betalat i tid, det var 11 dagar efter förfallodagen. Det roliga var att jag hade gjort en inbetalning, men de hade inte registrerats som en förlängningen utan som en för liten avbetalaning. Varför det blev så visste hon inte, men sa att jag skulle ringa varje månad efter jag gjort en inbetalning. Då sa jag, aldrig! Det är väl deras egna uppgift och ha koll på hur inbetalningar bokförs! Idioter

Senast ändrad:
Jag var sen med betalaningen en gång, tror de ringde sms varje timme. Sen när ja ringde upp sa se att min avbetalningsplan var bruten för jag inte betalat i tid, det var 11 dagar efter förfallodagen. Det roliga var att jag hade gjort en inbetalning, men de hade inte registrerats som en förlängningen utan som en förliten avbetalaning. Varför det blev så visste hon inte men sa att jag skulle ringa varje månad efter jag gjort en inbetalning. Då sa jag, aldrig! Det är väl deras egna uppgift och ha koll på hur inbetalningar bokförs! Idioter

Dom är så jävla fula. Tar hutlösa avgifter och låter samtidigt kunden göra allt jobb.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp